måndag 4 april 2011

answers

har du bra betyg hur mkt hade du förra terminen? får du verkligen sova hos nohe,kommenterar inte han föräldrar :O
Av hejdålördag på 2011-03-28
svar: förra terminen fick jag bara 145, så nej det är nog inte bra.. Asså jag får inte av mina föräldrar men hans har aldrig sagt någonting om det.


Förlåten av pojkvän vad menar du ? har ni gjort slut?
Av AnonymSnåljåp.. på 2011-03-30
svar: haha nej vi bråkade bara eftersom jag redan var arg för en grej så tog jag ut det på honom och lola


söt:) jag tycker du ser likadan ut med smink och utan
Av Anonymlördag på 2011-04-01
svar: tack så mycket. Det tycker jag med faktiskt, sminkar inte mig för att se annorlunda ut heller


Claudia var har du köpt dina solglasögon som du har på bilden? och vad kostar dem? :D
Av Anonymsjukt! på 2011-04-03
svar: köpte de i Bikbok, minns tyvärr inte hur mycket de kosta! men de var inte alls dyra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar