fredag 8 april 2011

fredag

tråkig fredag.. Fixade mig för fullt med Sara, vet ej varför men sen promenerade vi till stan och träffa Lola, Selma. Walaa, Andjela, Soad, Sara.m och Mimmi och vi kampade i Mcdonals. Senare kom vi till värnhem och träffa Nohhe, Hussein och Alaa. men det slutade typ skit dåligt eftersom vi bråka om politik och helt plötsligt i vilket av våra hemländer som hade mest h*r*r. Det var nog det omognaste samtalet jag varit med om, och tro mig jag har haft sjukt konstiga samtal......
Iallafall klockan är 4 minuter och 2 på natten och KONSTIGT NOG får jag gå på "fest". Det är det jag sa till min pappa men jag ska till Nohhe nu hehe.....


mitt ansikte är så jävla tjockt!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. om den var 02.04 hur kan inlägget ha hamnat på 17.06? :P
    skitbra blogg :)

    SvaraRadera