tisdag 19 april 2011

norway

hej, blev ett stressigt inlägg igår men det blev lite.. ja.
Detta blir ett långt inlägg iallafall.
I fredags stack jag på fest som hölls av lola - och hon var inte ens där haha! Sov hemma hos nohhe eftersom jag inte kunde gå hem haha. Vaknade på lördagen vid 7 och tog bussen direkt hem - packade och vid 12 blev jag körd hem till min kusin i Höör.
Sov över där till söndagen och då vaknade vi ännu en gång tidigt vid 7. Satte oss i bilen och vi satt i bilen i 10 timmar med 3-4 mat pauser.. Snacka om att jag hade kramp i röven!!!!!!!! På kvällen kom vi till Norge till min morbrors restaurang och åt. Somnade ganska tidigt.

Nååja. Igår körde vi upp i bergen och åkte skidor. Första gången jag sätter på mig såna under mitt 15-åriga liv och måste säga det var skit kul.. Rååkade flyga av den liften HAHAHHA och ingen hjälpte mig upp låg i snön i 20 minuter typ.. Resten av dagen var jag o min kusin på restaurangen och jobbade. Idag gick jag till restaurangen själv till min morbror och jobbade till klockan 8 på kvällen. Nu är jag här och ska kolla på skräckfilm hehe ;) Chaoo!:D

Och lovar att jag ska sätta in bilder, det är riktigt fint här vi bor mitt på ett berg och det ser datagjort ut, riktigt vackert!

1 kommentar:

  1. yey va hände stack du till festen fast än lola inte va där :O va hände berätta plizz

    SvaraRadera