söndag 3 april 2011

sjukt!

nu är det söndag, helgen är slut.. Vaknade tidigt pga mardrömmar..
Drömde om att det var översvämning och jag hittade Simme död och jag började gråta skitmycket.. det var min mardröm typ.. Min mamma var där också och andra men minns inte exakt vilka minns bara Simme.

Det knackade på dörren för någon stund sen också, det var Jehovas vittnen och det skrämde mig ganska mycket, för de gav mig någon lapp med datum och så sa de att det var en viktig dag för Gud.. Läskigt fast att jag inte vet ett skit om vad det handlar om, alltså Jehovas vittnen..
I skolan läser vi ju om såna sekter, jag och Hampus valde Familjen/Children of God. Det är riktigt obehagligt det är en sekt från Texas som handlar om att man måste ha mycket barn för livet är slut när man är 20 år eller något och de låter barn ha sex med varandra och sånt, tycker det är sjukt. Och så hjärntvättar de småbarn att sex är rent och bra. Så 7 åringar utför oralsex på varandra och sånt.
SJUKT!! men intressant.. Hade hellre velat läsa om Satanism, Vodoo eller något annat häftigare.

Iallafall snart ska jag äta, ta en dusch och vid 4 ska jag träffa Sara i en timme eller något.
Vi hörs, ha en jättebra dag!


1 kommentar:

  1. Claudia var har du köpt dina solglasögon som du har på bilden? och vad kostar dem? :D

    SvaraRadera