onsdag 16 mars 2011

bad boys 2

idag efter skolan stack jag och sola i 20 minuter och efter kom jag hem och tog det lite lugnt, sen stack jag och min mamma ut och åt i en thairestaurang och helt plötsligt fick jag skit ont i magen och börja typ gråta, inte för att de gjorde ont utan bara för att det var jobbigt, ville hoppa framför en jävla buss!!!

Kom hem bytte om och hade sagt till sara och lola att jag inte kunde ut för jag hade så ont men till sist fick jag gå ner till konserthuset för nohhe ali och hussein var där så jag hade typ inget val.... Vi gick till barista och satt där någon timme sen stack vi hemmåt vid 7, halv 8.. Har nu borstat mina tänder och mitt hår och har kollat på Bad Boys 2, så ska jag sova nu godnatt!:D

och fan jag har redovisning imorgon i engelska och är inte klar med mitt arbete fast att jag satt i biblioteket en timme idag och har haft 5 veckor på mig....körd....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar