måndag 21 mars 2011

svar

Vad är Danijelas blogg?
Av Anonymyesterday på 2011-03-20
svar: dropitlikeitshoot.blogspot.com

har några frågor till dig, om din kille =) 1. hur länge har ni varit tsm? 2. har han träffat dina föräldrar? hur var det första gången isf 3. e du vän med hans vänner och han med dina? 4. vad köpte han till dig i alla hjärtans dag:)? 5. när han sover hos dig, sover ni tsm? 6. Får du snacka med killar av honom? 7. har du träffat hans föräldrar? 8. älskar du han
Av Anonymefterbliven!! kl. 05:13
svar: 1. sens 18 augusti 2010 men vi räknar sen den 21 januari 2011. så det är två månader idag :D
2. ja de har han.. första gången åt vi middag haha... skämmigt.
3. ja jag går i samma skola som hans bästavän och ja jag känner dom han är med oftast typ. Ja han e vän med mina men hatar de mesta -.-
4. en ros och en dieselparfym :)
5. ja klart hahah ofta jag ska kalla han o sen låta han sova på soffan -.-
6. Asså jag vet nt men snackar inte med killar endå förutom de i skolan och gamla vänner, jag vet ju vad han reagerar på typ..
7. ja de har jag
8. ja???? hahah :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar