fredag 18 mars 2011

snart skola

ja hej godmorgon wzup, sitter här färdig till skolan bara väntar.. Började vid 8 men dani väckte mig 9, och jag ska gå när vi har lunch istället. Tänkte inte ens gå från början så de kvittar väl när jag kommer eller hur?

hmm.. har ni tänkt på en sak? de finns alltid såna nya i facebook som man aldrig har sett ute eller aldrig hört talas om eller något, dom är typ bara helt STORA i facebook, innan var det bdb men ni fattar - typ kommenterar alla och är konstigt nog vän med alla?? det verkar som att det bara är jag som stör mig, inte för att jag bryr mig för det gör jag inte det är bara helt irriterande..

speciellt också på det att man är två olika personer in real life och i datorn, spelar nog ingen roll för de som känner personen men om man är heeeelt motsatsen som man får folk att tro att man är så blir det helt konstigt om de skulle träffas, för ni kan inte INTE hålla med mig att det finns många som tror sig vara 30 när man är hälften och skriver värsta poetiska citat om livet osv. för 16-åringarnas liv har inte ens börjat, livet börjar när man fyller 18 kanske 17..
 och KILLARNA asså leker pengar hit och dit, det finns vissa okej det är sant det finns vissa som har mycket svarta pengar som har med knark och gäng och göra men inte såna bajsungar snälla bara för du har en moppe e du inte kriminell, och minns innan det fanns en period då killar fota sig med värsta 100 och 500 lappar asså det är så jävla knasigt för det är alltid så, de som är RIKTIGA kriminella om man säger så, det är dom som håller tyst om det, eftersom de vet sin grej. de som skryter och visar upp mest, det är amatörer som aldrig har varit med om något coolare innan och vill skrika ut det till hela världen att man gör det man gör.

och det allra roligaste är kläder asså killar bara för du har en stor north face jacka eller fjällräven betyder du inte att du har tillgång till pistoler asså detta är en tanke jag har fått för mig men ni blir automatiskt LUFTIGA när ni får en stor jacka!!!
fråga mig inte varför jag skrev detta det bara slank ur mig.

2 kommentarer: