lördag 26 mars 2011

free-day

Igår vid sju-tiden stack jag och Sara till stan och träffa Selma, Soad och Walaa i bk. Lola kom en halvtimme efter och vi gjorde ingenting speciellt förutom att gå fram och tillbaka från Mc till bk. Nohhe ali hussein och theo kom också och sen blev det tråkigt så tjejerna ville röra sig mot rg....läk göö haha jag stanna med nohhe och dom i stan istället sen gick vi till värnhem med hamzää..

När killarna skulle hemåt så ringde jag till sara och soad eftersom jag skulle möta de (hade bestämt med sara att vi skulle sova hos mig) och då sa de ja kom till annelund nununu. Tog bussen med dom och just då dog min lur så åkte med nohhe och ali så jag skulle kunna smsa/ringa från deras lurar och helt plötsligt var Sara hemma med mina hemnycklar och hon ville inte komma och möta mig, och min lur var död så..??
Grubblade en stund sen gick jag upp till Nohhe och kollade på film med hans storasyster, sen gick vi och la oss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar