fredag 25 mars 2011

never go to Rönnen

Ashhh!! Ibland hatar jag bara mina lärare så mycket!!
Idag i skolan fick Måns för sig att han skulle klippa sig och jag skulle följa med honom  men min mentor såg mig påvägen så tvingade hon mig att stanna eftersom hon trodde jag skulle ut och röka!!?

Sen fick jag gå ner till datasalen eftersom jag hade lagt upp ett videoklipp i SEPTEMBER 2010 på mig hampus och tarkan när vi skulle göra en teater på Engelskan om droger och så hade vi gjort en pappers-joint och filmat in teatern och så hade någon visat den till lärarna och säger att vi gör dåligt intryck osv,
JA MEN GE FAN I DÅ ATT GE OSS EN UPPGIFT OM KNARK DÅ???
Och på svenska-lektionen kom jag sent pågrund av videon, jag var arg så jag var tyst och så börja de snacka om knark igen!? Och denna grejen är så.. Jag gungar alltid på stolen det är vanesak för mig bara plus att våra trästolar är obehagliga är det skönt att gunga och idag...Råka jag trilla bakåt och jag fick skit ont och jag fick skäll för det, min lärare TRODDE att jag slängde mig MED MENINGEN?? Har fått skit o onödan idag stör mig så jävla mycket, dom är på en hela tiden man vill bara... dööööööhhhhhh
typ en not cool bild. tog den igår, med fake-smilet och hela kittet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar