söndag 20 mars 2011

efterbliven!!

ja sist jag skrev var väl i förregår? tog bussen till värnhem då för och möta sussi och lola men de hade inte ens tagit bussen så jag träffa andjela mimmi soad selma och elin tills de kom och när de var framme stog vi i gatan och snackade tills lola andji och mimmi stack hem, då gick jag och sussi och handla sen tog vi bussen till nelly sen rg.. hatar att vara i rg egentligen men ingen var där endå typ mitt på natten vi gick bara och snacka om allt, sen FLIPPA vi skit mycket asså dog av flabb den kvällen-.- Tog bussen i centrum vid 2 och då satt nohhe på och sen kom vi hem till mig och däcka härr bara för jag nt ville vara själv sån ångest att vara själv hemma och inte göra ngt.
fredagens outfit, saras leggins-gina tricot, peak tröja och röda converse. hehe:-*

1 kommentar:

  1. har några frågor till dig, om din kille =)
    1. hur länge har ni varit tsm?
    2. har han träffat dina föräldrar? hur var det första gången isf
    3. e du vän med hans vänner och han med dina?
    4. vad köpte han till dig i alla hjärtans dag:)?
    5. när han sover hos dig, sover ni tsm?
    6. Får du snacka med killar av honom?
    7. har du träffat hans föräldrar?
    8. älskar du han

    SvaraRadera