onsdag 23 mars 2011

O'Learys

Kom nyss hem från O'Learys jao. När vi tog bussen tillbaka från Ikea var klockan prick 6 och då hade min pappa bett mig möta honom i Entre, så jag mötte honom själv med IKEA PÅSE!!! hahaha visste inte att vi skulle till upp till o'learys så det blev sån pinsam tystnad när jag kom in..
hej här kommer jag med min ikea-påse!!..
gömde den i garderoben med min jacka och så satte jag och min pappa oss och åt buffé.
Vi var där eftersom Ldb Fc skulle visa upp sina nya fotbollskläder och presentera nya spelare, osv. Och min pappa arbetade ju med laget nu när det var nere i Turkiet och spelade in en film, ganska häftigt faktiskt, är faktiskt stolt över min pappa... hmm.. LOVE!

tre bilder ifrån hans bilder i Turkiet, av väldigt många...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar