onsdag 23 mars 2011

gb

tjena grabbor :D
jätte fint väder igår ju haha, hade en bra skoldag tills jag fick damp utbrott på en luffare i min skola de typ argade ner hela min dag!!! När jag slutade så var jag så arg så jag glömde bort dansen!!!
hade endå inte hittat dit-.-
Kom hem och lämnade min väska, sen gick jag till barista och träffa nohhe och ali och så fiiiiiiiiiiiiiiiika vi hahaha, o sen kom lola också (efter en lång stund!! vi letade efter varandra som vilsna ankor)
så stack vi till triangeln, theo och dodo va där också typ. halv 8 tog jag och lola bussen till värnhem och träffa maja selma och soad wit glasses!!! hahahaha älskar mina bröder!!

på tal om bröder snälla ät min bajs ni som tycker det är "GBIGT" av en tjej att säga bror, såg de på facebook asså så mobbad har man inget vettigare och skriva på sin status?? och ja jag tar åt mig för jag säger bror haha? allt e gbigt nu förtiden.
 ETT PAR SKOR KAN GÖRA EN TILL GB VILKET SAMHÄLLE VI LEVER I!!!

2 kommentarer:

  1. betalar nohhe för dig när ni fikar

    SvaraRadera
  2. håller med dig angående det med ''gb'',söt bild:)

    SvaraRadera