söndag 27 mars 2011

lördag

Vaknade hemma hos Nohhe och vid 12...eller 2 träffa vi ali och hussein och åt frukost (hamburgare, pizza och läsk) och ja.. Vid 4 kom jag hem och träffa Sara lite i trappan, och när jag kom hem igen så små-städa jag eftersom min mamma kom med Jessica och Miguel, och sedan kom Carla och Carlos. Satt med de lite i vardagsrummet och var social, fast bara en stund. Tycker det är enklare att vara social i Facebook.

Började fixa mig sen tog jag bussen till Nohhe, och sov över. Tycker att det känns lite oförskämt att ha sovit där två nätter i rad :/

Och hade smink på mig, brunkräm, ögonskugga och allt möjligt. Kändes faktiskt ganska skönt att ha brunkräm, har faktiskt inte använt det på ungefär ett år, slutade använda det eftersom alla skulle leka naturligt fina helt plötsligt och jag hakade på.. Och jag snålade också...
osminkad/nyvaken på bild.

2 kommentarer:

  1. har du bra betyg hur mkt hade du förra terminen?

    får du verkligen sova hos nohe,kommenterar inte han föräldrar :O

    SvaraRadera
  2. söt:) jag tycker du ser likadan ut med smink och utan

    SvaraRadera